Πέμπτη 4 Αυγούστου 2016

Με δύο άντρες

Αποσπάσματα της ιστορίας"Με δυο άντρες"

........
Μπροστά μου είναι ο Σπύρος, ανοίγει το φερμουάρ του, το χοντρό  παλαμάρι  του σκεπάζει σχεδόν όλο το πρόσωπο, του γλείφω το τεράστιο πουτσοκέφαλο, κρατιέμαι σχεδόν από τα τριχωτά του αρχίδια…. Ο Αριστείδης πίσω μπαινοβγαίνει στη  μουνάρα  μου.Χύνουμε όλοι μαζί,τα χύσια του Σπύρου   στα μάγουλά μου….ο Αριστείδης βγάζοντάς τον χύνει στην μεσούλα μου….



 Εδώ ξεκινάει η ερωτική μας ιστορία "Με δυο άντρες"

Λίγο απότομα με ξύπνησε ο άνδρας μου,
<<’Ολγα  μωρό μου, δυστυχώς,  πρέπει να φύγω, κάτι στράβωσε στην  δουλειά….δεν γίνεται να το αποφύγω, πρέπει  οπωσδήποτε να πάω.>> Κόμπιασε λίγο και συνέχισε
,<εσύ μείνε….θα προσπαθήσω σε δυό-τρείς μέρες να γυρίσω….κοίτα να ευχαριστηθείς το χιονισμένο τοπίο …και το ξενοδοχείο είναι πολύ όμορφα.>>
Είχαμε έρθει στην Αράχωβα για μίνι διακοπές, αλλιώς το είχα προγραμματίσει, αλλά σαν τύπος προσαρμόζομαι εύκολα, ποτέ δεν φοβήθηκα την μοναξιά.
Το βραδάκι κατέβηκα για ένα ποτό στη σάλα του ξενοδοχείου. Οι θέσεις δίπλα στο τζάκι ήταν πιασμένες από κάτι φασαριόζους νεαρούς και έτσι κάθισα στο μπαρ. Έπινα το ποτό μου αργά, η θέα από το παράθυρο δεξιά ήταν καταπληκτική, τα φώτα και οι σκιές έπαιζαν με τα χιονισμένα έλατα.
Μια  μπάσα φωνή, με έκανε να γυρίσω, ένας καλοβαλμένος άνδρας..μου λέει χαμογελώντας
<<Για σας είμαι ο  ξενοδόχος, αύριο οργανώνουμε μια εκδρομή στο βουνό, έχει πολλά ενδιαφέροντα να δείτε..>>
Είπε δίνοντάς μου ένα πρόγραμμα.
Σε λίγο είχαμε γνωριστεί,  ο  Αριστείδης ιδιοκτήτης του Ξενοδοχείου, και ο φίλος του
ο Σπύρος.
Οι καλοί τρόποι των δυο ανδρών και τα κερασμένα ποτά με χαλάρωσαν.
Ο Αριστείδης πρώην καπετάνιος, πολυταξιδεμένος ,περιέγραφε διάφορα εξωτικά λιμάνια, λέγοντας ιστορίες που σε τραβούσαν να τις ακούς, ενώ  ο Σπύρος  ξερακιανός και νευρώδης άνδρας κάπου κοντά στα 60,ήταν πιο λιγόλογος.
Είχα πραγματικά κρεμαστεί από τα λόγια του Αριστείδη, άθελά μου ταξίδευα στις χώρες της Λατινικής  Αμερικής, που περιέγραφε
.
<Αν θέλεις  Όλγα, έλα επάνω ,να καθίσουμε  στο τζάκι, να συνεχίσουμε το ποτό μας και να σου δείξω τα ενθύμια, έχω μια, πολύ μεγάλη συλλογή.>
Δίστασα για μια στιγμή, αλλά τους  ακολούθησα, στο κάτω , κάτω    πολιτισμένοι,  ώριμοι άνδρες  ήταν… δεν είχα τίποτα να φοβηθώ.
Καθόμασταν γύρω από το τζάκι, οι φλόγες από τα ξύλα ήταν σαν ένα ζεστό χάδι.
Ο Αριστείδης μας έβαλε ντόπιο κόκκινο κρασί ,ενδιαφέρουσα η συλλογή του, κάποια στιγμή  η κουβέντα πήγε στους λάτιν χορούς.
<<Περιμένετε είπα να πάω να βάλω κάτι πιο  ελαφρύ, για να χορέψεις καλά το λάτιν θέλει ειδικό ντύσιμο.>>
Πετάχτηκα στο δωμάτιο μου, έβαλα ένα κόκκινο αμάνικο φόρεμα με μέση χαμηλή και κρόσσια  στη  μίνι φούστα.  Έβαλα ένα δαντελένιο άσπρο  στρινγκάκι, κοιτάχτηκα  στον καθρέφτη, η εικόνα μου άρεσε, αισθανόμουν πολύ σέξι  και αισθησιακή.
Γυρίζοντας στη σουίτα, έπαιζε ήδη λάτιν μουσική, ξεκίνησα να δείχνω κάποια βήματα και κάποιες φιγούρες.
Σήκωσα τον Αριστείδη, άρχισα να τον εκπαιδεύω στον χορό, σε μια κίνηση που ήταν στη πλάτη μου, ακούμπησα πάνω  του……αισθάνθηκα  στη χαραμάδα των γοφών μου τον ανδρισμό του σκληρό.
Ωραία φάση, άρχισα να υγραίνομαι ,στην επανάληψη, κούνησα αισθησιακά τους γοφούς πάνω  του….. τον  ένοιωσα τόσο σκληρό, λες και θα τρυπούσε το κόκκινο φουστανάκι ,να μπει μέσα μου.
Αφέθηκα  ελαφρά   πάνω  του, τα χείλη  σε επαφή με τον λαιμό μου, με φιλάει απαλά σαν μεταξένια. Με ωθεί σιγά  να ακουμπήσω τα χέρια μου στο σκαμπό.
Σηκώνει το φουστανάκι μου, κατεβάζει μέχρι τα γόνατα το στριγκάκι ,ο πούτσος του κινείται απαλά από το  κολαράκι  μέχρι το καβλωμένο μουνί μου.
Νοιώθω το  κεφαλόπουτσο  να ακουμπάει στην ροδαλή κολότρυπα ,σιγά σιγά προχωράει προς τα κάτω, κάνει σπάτουλα στα μουνόχειλα, ενώ με το ένα του χέρι μου χαιδεύει  απαλά την πλατούλα.
Η κάβλα με τρελαίνει,είναι  καλλιτέχνης  στο σεξ ο τύπος….σκύβω πιο καμπυλωτά,η μουνάρα μου του προσφέρεται.
Τώρα ναι, μου τον βάζει λίγο,ίσα ίσα…λιώνω….βάλτον καπετάνιε,σχίσε με αφέντη μου….ακούω την φωνή μου αγνώριστη από την προσμονή του.
Θα σε σχίσω μωρό μου,’Ολγα, τώρα θα νιώσεις τον πούτσο του πασά…και μου τον χώνει βαθιά….Χύνω αμέσως.
Με  το που  επανέρχονται οι σφυγμοί  μου, βλέπω την φάση στον καθρέφτη απέναντι..με διεγείρει ξανά ,ένας όμορφος άντρας τον έχει ακόμα βαθιά μέσα μου.
Μπροστά μου είναι ο Σπύρος, ανοίγει το φερμουάρ του, το χοντρό  παλαμάρι  μου σκεπάζει σχεδόν όλο το πρόσωπο, του γλείφω το τεράστιο πουτσοκέφαλο, κρατιέμαι σχεδόν από τα τριχωτά του αρχίδια…. Ο Αριστείδης πίσω μπαινοβγαίνει στη  μουνάρα  μου.Χύνουμε όλοι μαζί,τα χύσια του Σπύρου   στα μάγουλά μου….ο Αριστείδης βγάζοντάς τον χύνει στην μεσούλα μου….

Ανάβουμε  τσιγάρο,  Η άτακτη Όλγα ,  ξαπλωμένη με δύο άνδρες, δίπλα στο τζάκι… οι φλόγες του φωτίζουν ηδονικά τα σώματά μας.
Ο Σπύρος ξαπλώνει ανάσκελα, το μεγάλο του καβλί   περήφανο σαν κατάρτι, κάθομαι από πάνω του, σαν Αμαζόνα κρατάω σταθερό το ξίφος του, χώνεται τόσο βαθιά..με ξεσχίζει.
Νοιώθω ,τα δάχτυλα του Αριστείδη  να αλείφουν με λιπαντικό το κολαράκι  μου.
Τον βάζει σιγά στην τρυπούλα  μου, όσο πιο μέσα τον βάζει τόσο το σώμα μου εφάπτεται πάνω στον Σπύρο, που ο πούτσος  του κοντεύει να μου βγει  από τον αφαλό.
Με δυό όμορφες ψολές  μέσα μου, πίσω συγχρόνως με μπροστά  ο οργασμός εκλύεται σαν ηφαίστειο.


Σε δύο  μέρες ήρθε ο άντρας μου, τον γνώρισα και στους άλλους δύο. Αισθάνομαι υπέροχα να ξέρω ότι οι άντρες με θέλουν.
Φυσικά και δεν έμαθε τίποτα ο άντρας  μου….. κάθε φορά που σκέφτομαι την φάση  υγραίνομαι τρελά και …..ψάχνω την ευκαιρία να ξανακάνω  τέτοιες γλυκές αταξίες.
Για γλυκές αταξίες πάτα

·         Συγγραφικά  δικαιώματα Lovesexgreek

loading...



Ερωτικά Ebook

κάντε μια δωρεά στο  blog 

Βοηθείστε μας να συνεχίσουμε να γράφουμε

 

 

 

loading...
* Κυκλοφορούν από το lovesexgreek τα ερωτικά Ebook

Σεξουαλικά διηγήματα με  ερωτικές ιστορίες για ηδονικό διάβασμα.

Άγγιξε τις σεξουαλικές σου φαντασιώσεις.




1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Τέλεια περιγραφή.