Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018

Ένα μπουρδέλο για ζευγάρια

Μετά την εμπειρία του στο μπουρδέλο ο "Κούκος",ο Γιώργος σκεφτότανε να πείσει τη γυναίκα του να πάνε μαζί.Οι σεξουαλικές φαντασιώσεις τόνωναν την ερωτική τους ζωή,η Δήμητρα φτιαχνότανε πολύ στη σκέψη ότι κάνανε τρίο τόσο με άλλον άντρα,όσο και με γυναίκα.

Ένα μπουρδέλο να πας με την γυναίκα σου.

Ήρθε η ώρα να το κάνουμε πράξη,αρκεί να την πείσω ότι δεν θα έχουμε προβλήματα.Το επόμενο βράδυ στα προκαταρκτικά του σεξ,της είπε
-Έχω βρεί τον τρόπο,να κάνουμε κάτι που θα σου αρέσει πολύ...επιτέλους τρίο με έναν άλλο άντρα.
-Άσε ρε Γιώργο και που ξέρω εγώ,τι θα είναι αυτός...μπορεί να καψουρευτεί και να γίνει φορτικός ή να μιλάει πολύ και να μας κάνει βούκινο...για φαντάσου να αρχίσει να μας εκβιάζει κιόλας;
-Σου εγγυώμαι για όλα αυτά,δεν πρόκειται να συμβεί τίποτα.
-μα πως είσαι τόσο σίγουρος,τόσο εμπιστοσύνη έχεις σε αυτόν που διάλεξες να το κάνουμε;
-Δεν τον ξέρω,ούτε με ξέρει της απάντησε ο άντρας της

Η Δήμητρα σταμάτησε να παίζει με τα μπαλάκια του,καλά του λέει τρελάθηκες θα εμπιστευθούμε έναν άγνωστο από το ίντερνετ,ένα σωρό λιγούρηδες,ψεύτες και απατεώνες ....συνεχίζοντας τις αντιρρήσεις και αραδιάζοντας επιχειρήματα για τις γνωριμίες στο διαδίχτυο ......λεβέντη μου μεγάλωσες,αλλά πάντα είσαι ένα επιπόλαιο παιδί....

loading...
Ο Γιώργος χαμογέλασε τρίβοντας ελαφριά την κατάμαυρη ρόγα της....
-Αυτή τη φορά μωρό μου θα συμφωνήσεις ,είναι ένας χώρος έκπληξη
 Κάθισε και της εξήγησε αναλυτικά με το νι και με το σίγμα για τον private χώρο "Ο κούκος"
Φοράς πάντα μάσκα,το δωμάτιο χωρίζεται στα δύο και έχει δυό διαφορετικές εισόδους,ο εραστής δεν βλέπει σε καμμιά περίπτωση το πρόσωπό σου......
Η Δήμητρα,έμεινε έκπληκτη,όσο σκεφτότανε την σκηνή να κάνει σεξ με την μάσκα με κάποιον που δεν βλέπει.διεγειρόταν.. άρχισε να κάνει μια αρχοντική πίπα...τον ξετίναξε κυριολεκτικά τον άντρα της.

Κυριακή απόγευμα το ζευγάρι,αφού κανόνισε πρώτα τα απαιτούμενα διαδικαστικά,πλήρωσε και επιβεβαίωσε απλά με ένα email την ώρα,χωρίς να χρειαστεί να δώσει ονόματα και οποιοδήποτε άλλο προσωπικό στοιχείο,μπήκε στον φινετσάτο χώρο του "Ο κούκος".
Η νεαρή κοπέλα στην υποδοχή,βλέποντας τον κωδικό,τους έδωσε τις μάσκες και αφού οδήγησε την Δήμητρα στο χώρο της,ύστερα έβαλε τον Γιώργο από την άλλη πόρτα ,ώστε να μπορεί να βλέπει την γυναίκα του σχεδόν από τη μέση και μπροστά.

Τα λεπτά μέχρι να δει την γυναίκα του,νευρικός και αμήχανος όπως ήταν πέρασαν αργά...επιτέλους το μισό γυμνό κορμί της πέρασε το χώρισμα,,,χάιδεψε απαλά τα μαλλιά της δίνοντας της ένα απαλό φιλί.
Το πρόσωπό της συσπάστηκε δείχνοντας ευχαρίστηση....κάποιος μου κάνει μασάζ του είπε.
Από την άλλη πλευρά,μια νεαρή μασέρ,ξεκίνησε να περιποιείται την Δήμητρα από την μέση και κάτω.Σιγά-σιγά τα χέρια πέρασαν σε πιο ερωτογόνες ζώνες.

Από τις φωνούλες ηδονής της γυναίκας του,ο πούτσος του ανασκίρτησε σαν να ήθελε να δηλώσει την παρουσία του.
-Τι σου κάνουν μωρό μου; ρώτησε με ψιλοαλλοιωμένη φωνή
-Κάποιο έμπειρο χέρι,παίζει απαλά το κουμπάκι μου.....τώρα και το κολαράκι...λέει αφήνοντας έναν αναστεναγμό.
-Θες αγάπη μου να σε γαμήσουν;
-Πως και πως το περιμένω..βλέπω σου σηκώθηκε...θα σου πάρω πίπα λεβέντη μου.

Ρουφούσε το πουτσοκέφαλο,με το ένα χέρι κρατούσε τα αρχίδια του άντρα της,με το άλλο του παίζει μαλακία.
ξαφνικά σταμάτησε,το στόμα της άνοιξε...μου τον χώνει αγάπη μου,είναι μεγάλος,...τώρα τον έχει όλον μέσα μου...γλύκα που έχω...
Το κορμί της γυναίκας του,κάνει μπρός πίσω,όλο και πιο γρήγορα...με ξεσχίζει αγάπη μου...τι γαμιάς ..με ξεμουνιάζει Γιώργο μου.
Τέτοιες κάβλες δεν είχε νοιώσει ποτέ,βγάζει άναρθρες κραυγές,χύνει ασταμάτητα,,ενώ τα χύσια από την μαλακία που τραβάει ο σύζυγος τινάζονται στο πρόσωπό της.

Προσπαθεί να βρει τις ανάσες της,μα ο γαμιάς πίσω της δεν σταματάει,την κονταροχτυπάει με δύναμη,ξαναέρχεται γλύκα και πάλι έκρηξη κάβλας,στόμα ανοιχτό,γλώσσα έξω...ξέσχισέ με την πουτάνα...σχεδόν ουρλιάζει ξαναχύνοντας.

Νοιώθει την ψολάρα του γαμιά πίσω της να συσπάται έντονα,τόν βγάζει το μουνί της ξεμπουκώνει αφήνοντας υγρούς ήχους.

Ο άντρας της την φιλάει τρυφερά.....με τρέλανε πολύ κάβλα,του λέει...δηλαδή δεν θα με θες τώρα εμένα την ρωτάει με αγωνία;

Με σένα λεβέντη μου θα έχουμε άλλον γύρο στο σπίτι.....ευχαριστώ που με έφερες εδώ....θα με ξαναφέρεις όμως,,,ναί;

Το μπουρδέλο ο Κούκος θα γίνει το δεύτερο σπίτι μας της απαντά






Δεν υπάρχουν σχόλια: