Τετάρτη 9 Αυγούστου 2017

Τηλεφωνικό λεσβιακό

 
Ερωτικές ιστορίες-λεσβιακό τηλεφωνικό σέξτινκ -L.S.Pathway πνοή και εικόνα στις φαντασιώσεις σου


 
Τέντωσα τα πόδια μου και νιαούρισα σαν γατούλα.Είχα χορτάσει τον ύπνο μου και απολάμβανα ένα από τα τελευταία πρωϊνά,πριν αρχίσω δουλειά μετά τις διακοπές.
Ο άντρας μου είχε φύγει και  είχα την πολυτέλεια να χαλαρώσω δυό μέρες πριν μπω στο μαγκανοπήγαδο των υποχρεώσεων.

Έκανα μια μικρή αναδρομή στις φετινές μας διακοπές ....μόλις χθες γυρίσαμε.
Ωραία ήταν...καθάρια θάλασσα,γραφικοί όρμοι,ρομαντισμός , ελευθερία και η γνωριμία με την Νάντια.

Μπροστά μου ζωγραφίστηκε η εικόνα της....μυστήρια γυναίκα.

Σκέφτηκα την Νάντια,γνωριστήκαμε στο νησί,κάναμε καλή παρέα.Τι υπέροχο κορμί που είχε και πως της πήγαινε το μαύρισμα..κοντράστ στα κατάξανθα μαλλιά της και τα γαλαζοπράσινα μάτια.
Πολύ δυναμική γυναίκα,με έντονο βλέμμα...όταν με φίλησε στον αποχαιρετισμό,αισθάνθηκα ένα ρίγος να διαπερνάει το κορμί μου.

Το κινητό χτύπησε....Νάντια...μα τι τηλεπάθεια ήταν αυτή;

-Μου έλειψες,μωρό μου...
ακούστηκε η βαθιά φωνή της
-και μένα είπα...καλά περάσαμε
-Κολλημένο το μυαλό μου ...σε σένα,είμαι μόνη μου και σε σκέφτομαι
-και εγώ το ίδιο,απάντησα,εσένα σκεφτόμουν την ώρα που χτύπησε το τηλέφωνο,επικοινωνούν τα πνεύματά μας.....

Μετά από μια μικρή σιωπή
-Είμαι στο κρεβάτι μου και οροματίζομαι ...ότι κάνω ...πράγματα μαζί σου...είμαι ολόγυμνη,εσένα που σε βρίσκω;
συνέχισε με την χαρακτηριστική βραχνάδα που είχε η φωνή της.
-κάπως όπως και εσύ της λέω...όχι ακριβώς γυμνή,φοράω ένα διαφανές μπέιμπι ντόλ.

- Από μέσα;
-...Έλα μη με κάνεις και ντρέπομαι
-με τέτοιο κορμί; άσε τις αναστολές,εγώ σου είπα είμαι ολόγυμνη....θάθελα να ήμουν δίπλα σου...να μυρίζω το άρωμά σου...να σε αγγίζω..
-φοράω ένα δαντελένιο...κυλοτάκι.
-Βάλε το τηλέφωνο σε ανοιχτή ακρόαση,έχε τα χέρια σου ελεύθερα.
Σήκω και στάσου μπροστά στον καθρέφτη...είσαι πολύ όμορφη...μάθε να απολαμβάνεις το κορμί σου.
Φωνή επιβλητική,ασκούσε πάνω μου,ιδιαίτερη επιρροή,από την πρώτη στιγμή που γνωριστήκαμε.
Σαν υπνωτισμένη..σε λίγο κοιταζόμουν στον μεγάλο καθρέφτη της κρεβατοκάμαρας.

-Κλείσε τα μάτια ,φαντάσου ότι είμαι πίσω σου,τα χείλη μου στον λοβό του αυτιού σου,η ανάσα μου καυτό αεράκι...
συνέχισε ψιθυριστά..αισθανόμουν ένα μούδιασμα να με κυριαρχεί.
-Βγάλε το κυλοτάκι...σήκωσε το μπείμπι ντολ....να βλέπω το μουνάκι σου....πιάσε και τράβηξε τα μουνόχειλα προς τα έξω....Ω! μωρό μου,βλέπω το ροζ από την μουνότρυπά σου...

Δαγκώνω ελαφριά τον λαιμό σου,τα χέρια μου παίζουν με τα βυζάκια..οι ρόγες σου σκληραίνουν....κάβλωσες γλυκειά μου,σου αρέσει το παιχνίδι μας;

Ναι....ακούστηκε αλλοιωμένη η φωνή μου,είχα καταυγρανθεί.

Τώρα σε περιμένει μια μεγάλη έκπληξη...βγάλε το νυχτικάκι σου,πιάσε ένα μαντήλι,δέσε τα μάτια σου και ξάπλωσε ανάσκελα...μάζεψε τα πόδια..να ακουμπούν κάθετα,τα πέλματα να εφάπτονται στο στρώμα...
Σκύβω ανάμεσά τους....η μουνάρα σου υγρή,,,μου προσφέρεται στο πιάτο,κυματιστό το χάδι από τα μαλλιά μου...ανυπομονείς να σε αγγίξω....πως και πως κάνεις ρε καβλιάρικο,ζήτησέ μου...τι θες να σου κάνω;

Τα χέρια σου ακίνητα,απαγορεύεται.να τα κινήσεις...θες να πιάσεις το κουμπάκι σου να το τρίψεις...σαν μικρή πούτσα έγινε,μεγάλωσε η κλειτορίδα σου.

Χουφτώνω το μουνί σου και το κρατώ σταθερά,σε φιλώ στο στόμα...οι γλώσσες μας μπλέκονται,ενώ το χέρι μου κάνει μαλάξεις στην κλειτορίδα σου...θα χύσει τώρα η μικρή σου πούτσα...πουτανάκι...

Δεν αντέχω άλλο...χύνω με μικρές κραυγές.

 Προσπαθώ να βρω τους σφυγμούς μου...ακούω την ανάσα της να επιταχύνεται και ένας έντονος και υγρός ήχος..από την μουνάρα της...ακούω τις φωνές της....έλα μου,έλα κάβλα.....να παίζουνε με τα μουνιά μας....λεσβοπούτανε....φτάνω....ναι.ναι..

 Κάθομαι και περιμένω να μου μιλήσει.....
Έλα ελαφίνα μου...πολύ με φτιάχνεις,σου άρεσε;
-Αφού με άκουσες τις λέω γελώντας,αισθάνομαι απευθερωμένη από ενοχές,θέλω να το ξανακάνουμε.

-Τώρα θα είναι πιο άγρια η φάση,σε θέλω πολύ μωρό μου...θα την, ξεσχίσω τη μουνάρα σου...κάτσε όπως είσαι,να φορέσω το στράπον...δεν χρειάζεται να το δεις θα σου το περιγράψω.
Είναι στα φυσικά χρώματα,σαν την ψολάρα ενός λευκού άντρα,νταβραντισμένου με βαρβάτα προσόντα.Μακρύ και χοντρό θα σε ξεμουνιάσω όμορφή μου ..καριολίτσα.

Όπως ήμουν με δεμένα μάτια,η εικόνα της να φοράει το στράπον,ήταν ολοζώντανη μπροστά μου.Ασυναίσθητα,έβαλα τα δυό μου δάχτυλα και άρχισα να τα χώνω με δύναμη στο καβλωμένο μου μουνί .

-μαλακίζεσαι πουτανίτσα..δεν ξέρεις τι να πρωτοβάλεις στο μουνί σου...τι σου κάνω...σηκώνω ψηλά τα πόδια,ακουμπώ τον πούτσο μου στην τρύπα σου....νοιώθεις το χοντρό καβλί να σε μπουκώνει...ζήτα μου να σου τον χώσω....παρακάλα βρε πουτάνα.
-βάλτον όλον γλυκειά μου...σε θέλω...γάμησέ με...ακούγεται η φωνή μου τρεμάμενη από πάθος.
Η ανάσα της ακουγόταν βαριά και γρήγορη....ξέρεις τι κάνω τώρα μωρό μου....
-με γαμάς και την βρίσκω λέω....ενώ χύνομαι σαν ηφαίστειο.

Σκέψου ότι είμαστε μαζί,σου χαϊδεύω απαλά τα μαλλιά και σε παίρνει ο ύπνος στην αγκαλιά μου,αυτά ήταν τα λόγια της,πριν κλείσει το τηλέφωνο.

Αυτή ήταν η πρώτη μου λεσβιακή εμπειρία,μου άρεσε πολύ το τηλεφωνικό σεξ με την Νάντια και συμφωνήσαμε να τα πούμε και από κοντά.

Συνεχίζεται


loading...













Δεν υπάρχουν σχόλια: