Πέμπτη 10 Αυγούστου 2017

Λεσβιακό Σέξτινγκ με άγνωστη-τηλεφωνικό σεξ

 

 
 
 
Έκλεισα το βιβλίο που διάβαζα,ανιαρό το βαρέθηκα,σκεφτόμουν πως να περάσω την ώρα μου,δεν είχα δουλειά,ούτε κανονίσει κάπου για να πάω.
Ο ήχος του κινητού,όταν λαμβάνει κάτι,το πήρα βαριεστημένα,ποιός να ήταν;
Η φωτογραφία μιας γυναίκας,από τη μέση και κάτω.Φορούσε ένα κόκκινο μίνι φουστάνι,μακριά πόδια και γόβα στιλέτο.
Αριθμός άγνωστος,κάποιος έκανε λάθος αποστολή σκέφτηκα,ξανακοίταξα,όμορφη σαν μοντέλο σε περιοδικό.



Νέο μήνυμα έρχεται
"Σου άρεσε γλυκειά μου;Θα σου στείλω τώρα κάτι πιο αποκαλυπτικό."
Κάποιος μου κάνει πλάκα,ποιός να ήταν,το μυαλό μου δεν πήγαινε πουθενά.

Ξανά,φωτογραφία,το φουστάνι σηκωμένο στη μέση,μαύρες κάλτσες,ζαρτιέρες και ένα ροζ κυλοτάκι.
Σηκώθηκα να πάρω ένα τσιγάρο,μια φευγαλέα ματιά στον καθρέφτη,ατημέλητη αλλά δροσερή και σέξι...καλή ήμουνα και εγώ.

Σε λίγο ξανά φωτό,πολύ πιο τολμηρή ........έχει βγάλει το κυλοτάκι,τατουάζ στον αφαλό,σχεδόν άτριχο,μια μικρή μόνο μαύρη γραμμούλα και το μουνί της...
Ζουμάρισα να δω καλύτερα,είχε ενδιαφέρον το παιχνίδι...

loading...
Το επόμενο μήνυμα ήταν κείμενο.
"Τι θα έλεγες να κάνουμε κάτι μαζί οι δυό μας...αν σου αρέσω φυσικά."

Μου άρεσε,μα δεν απάντησα,περιμένω την επόμενη κινησή της.

"Απάντησέ μου,στείλε Ναι ή όχι,θες να συνεχίσω μαζί σου,καλή μου;"

Συνήθως είμαι εγκρατής,δεν ξανοίγομαι με αγνώστους,μα το παιχνιδάκι με την μυστήρια γυναίκα,με εξιτάρισε. "Ναι θέλω" της έγραψα.

-"τότε στείλε μου και συ μια τολμηρή σου φωτογραφία"

Χάϊδεψα το μουνάκι μου,η διαδικασία με είχε υγράνει,έβαλα το ένα μου χέρι πάνω στην κλειτορίδα μου και το βγάζω σέλφι.
Ναι,ωραία βγήκε,φαίνονται λίγο ανοιχτά τα μουνόχειλά μου,υγραμένα...της στέλνω και εγώ,

Η επόμενη φωτό,ήταν ένας όμορφος πλαστικός πούτσος,αυτον θα τον βάλω μέσα μου,αν έχεις κάνε το ίδιο και συ.
Προσμένω την νέα της φωτό....έρχεται,πολύ σέξυ,φαίνεται η πλαστική ψολάρα,σχεδόν η μισή μέσα στην ορθάνοιχτη μουνάρα της.
Είχα και εγώ έναν δονητή,κρυμένο από τον άντρα μου,σηκώθηκα και τον πήρα.Τον βάζω στο στόμα μου,τον σαλιώνω,ενώ παίζω με το μουνί μου,έχω μεγάλες κάβλες.

''Τώρα τέρμα τα μηνύματα,σε παίρνω τηλέφωνο...αυτά που θέλω να σου κάνω θα στα πω ζωντανά"

Με το χτύπημα του τηλεφώνου,το σήκωσα αμέσως

-Γειά σου γλυκειά μου,σε θέλω καιρό...αλλά τώρα δεν είναι ώρα για συστάσεις....θέλω να σκεφτόμαστε η μια την άλλη και να την βρούμε άγρια...
Σιγανή παθιάρικη φωνή...ακουγόταν ό υγρός ήχος από την ψολάρα που μπαινοέβγαζε στο μουνί της.

-Ξέρεις τι κάνω τώρα, γαμιέμαι για πάρτυ σου μωρό μου,τον έχω χώσει όλον μέσα μου...βάλε και εσύ τον δικό σου.

Δεν χρειαζόταν να μου το πει,τον είχα βάλει μέσα μου,τον κουνούσα με δύναμη,γλυκά ρίγη διαπερνούσαν όλο μου το κορμί,ενώ ακούω την σέξυ φωνή της
"καβλιάρα μου,γαμιέσαι με το πλαστικό ρε καριόλα...θάρθω εκεί να σου χώσω και τον δικό μου...να σε ξεμουνιάσω καβλοπούτανε.."

Η φωνή της με φτάνει στην κορύφωση,σαν κύμα δυνατό με συνταράζει ο οργασμός...χύνω βγάζοντας άναρθρες κραυγές.

Για λίγο δεν ακούστηκε τίποτα,σαν να περίμενε να ηρεμήσω να ξαναβρώ τους σφυγμούς μου.

"Το απόλαυσες μωρό μου....σε άκουγα και φτιαχνόμουν...με τρελαίνεις καιρό τώρα,πολύ μου αρέσεις,θέλεις να το ξανακάνουμε;"

"Ναι....θέλω" μόνο δυό λέξεις βγήκαν από το στόμα μου,προτιμούσα να ακούω την άγνωστη γυναίκα.

'' θα γίνω το σεξουαλικό σου μυστικό,θα κάνουμε σεξ από το τηλέφωνο,θα γίνω η κρυφή λεσβιακή σου σχέση"

Τα λόγια της με ξανακάβλωσαν,είχα γλύκες,πόσο θα ήθελα να ήταν εδώ,να ψηλαφώ το ωραίο της κορμί,να παίξουμε με τους δονητές μας.

''Θέλω να σε γνωρίσω,να βρεθούμε μαζί.." της λέω

"Το ίδιο και εγώ,να εξερευνήσω όλα τα μυστικά του διψασμένου σου κορμιού,να φιλήσω τα βυζάκια,να παίξω με τις ρόγες...να κάνουμε πλακομούνι...άγριο τρίψιμο μουνί με μουνί.'

Χύνω ξανά...γλυκά-γλυκά

-"Ξαναχύθηκες πουτανάκι μου,είσαι πολύ πιο καβλιάρα από ότι περίμενα''

-"Με φτιάχνεις πολύ,να γνωριστούμε από κοντά..."

-"θα γίνει και αυτό,αλλά στην ώρα του...μην είσαι ανυπόμονη μωρό μου....έχουμε πολλά να κάνουμε από το τηλέφωνο...Σενάρια σεξ,θα τρελαθούμε στις κάβλες"


Αμφισεξουαλικές ερωτικές ιστορίες  με αισθησιακές καβλωτικές περιγραφές

Χ ύ σ ε   δ ιαβάζοντας

Πάτα στην εικόνα

Ebook bisexual erotic stories

Δεν υπάρχουν σχόλια: